luni, 25 mai 2009


Locul preferat in care am mers eu in excursie si mi-a placut cel mai mult a fost orasul Palermo din Italia am petrecut acolo clipe frumoase si m-am distrat alaturi da mama mea care este acolo la munca de 4 ani. Desigur in aceasta vara ma voi duce tot in Italia pentru ca ador sa fac baie in mare si ador sa ma plimb prin Palermo cu prietenii romani care mi i-am facut acolo in cele 3 luni in care am fost si am stat si eu in Palermo.
Este un oras frumos cu multe puncte turistice si le vizitez cu mare placere de fiecare data cand am ocazia si cand ajung prin Italia.Bine inteles Palermo nu este singurul oras in care am fost pe lista mea mai sunt si orase : Venetia unde m-am plimbat cu gondola si am petrecut clipe de ne uitat.Cu siguranta viitoarea excursie in Italia v-a fi superba si ma voi bucura de fiecare clipa petrecuta acolo.

Niciun comentariu: